marți, 6 ianuarie 2015

Despre Boboteaza




Aghiazma Mare fata de Aghiazma Mica care se savarseste oricand, are trei rugaciuni de sfintire a apei. Ea se mai sfinteste si in cadrul Sfintei Taine a Botezului cand se afunda pruncul de trei ori in apa sfintita. Aghiazma Mare se ia pe nemancate inainte de Anafura. Aghiazma Mica insa se ia dupa anafura.

Cand luam Aghiazma Mare nu mai luam Aghiazma Mica.
 
 
                                               O parte din Slujba de Sfintire a Aghiazmei mari,


Nu faceti greseala sa puneti busuioc in Aghiazma Mare sau Mica. Va strica Aghiazma! Nu busuiocul face ca aghiazma sa nu se strice, ci Harul lui Dumnezeu! Acest lucru a fost constatat si de oamenii de stiinta rusi care au demonstrat ca Aghiazma Mare sfintita de Ortodocsi, nu de catolici isi restaureaza compozitia. Moleculele devin perfecte.

Aghiazma Mare se ia pana la Odovania Praznicului Botezului Domnului. Cei care tin post negru sau aspru in ajunul Botezului Domnului pot lua si in ajun Aghiazma Mare. Se stropeste casa si gospodaria pana la Odovanie.

       Aghiazma Mare se pastreaza intr-un loc curat, cu cartile si lucrurile sfinte. Se pune la un loc de cinste.
Eu am apă sfintită in posetă de peste 12 ani intr-o sticlută , care o port tot timpul cu mine , si intr-o zi de curiozitate am desfăcut sticluta să văd cum este pentru că nu umblam cu ea ...si zici că acum am luat-o de la biserică...Am primit sticluta de la Fiu-meu cănd am fost prima dată in Wiena si de aceea stiu de căti ani o am...













Mai multe despre Bobotează cititi aici :

http://babylenutapentrusuflet.blogspot.ro/2012/01/boboteaza.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Dragostea nu se poarta cu necuviinta, nu cauta ale sale, nu se aprinde de manie, nu gandeste raul. Nu se bucura de nedreptate, ci se bucura de adevar."

(Epistola intaia catre Corinteni a Sfantului Apostol Pavel 13:4-6)

Arhivă blog

BLOGURILE MELE LE GASITI AICI !

Postări populare

CITESTE AICI DESPRE APA SFINTITĂ

CITESTE AICI DESPRE APA SFINTITĂ
CLIK PE IMAGINE

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

Amintiri din Pelerinaj Grecia 2017

Amintiri din Pelerinaj Grecia 2017

INTRĂ SI AICI :

Wikipedia

Rezultatele căutării

TAINA SFÂNTULUI BOTEZ